QUOTES

MY LIFE MY RULE, HATE ME LOVE ME, I DON'T CARE

Friday, November 4, 2011

I'm already T.I.R.E.D

T.I.R.E.D...lately ni otak aku penat sgt...byk sgt bnda nk kne pikir...ini ke nmenye KERJA??? ntah la...aku tgok org lain ok ja...aku ni nk mkn pn xsmpt...drpd kuar g mkn rsenye wat kerja lg bagus...WORKAHOLIC ke??? xkot.... terpakse....ishhh xbaik la kata terpakse...xberkat nnti rezeki..aku rse cam beribu2 kilo beban aku kne pikul sorng kt cni. nk kata aku kje sorng, kt cni team lngkap.. tp knpe aku je kne pikul???dorng ni xde rse t/jwb kt compny ke??? nk kate xwat kje... buat...tp msti kne monitor. kalo x mmg xwat la...aku ni pntang tgok org xwat kje..msti ade yg kne..tu la yg aku rse otak, bdn penat sgt...aku sorng je yng pulun..yg lain wat bodo je...sme2 dpt gji, sme2 la wat la keje..tp aku xleh blah dorng bg alasan gaji aku byk, aku la yg kne wat...ape punye pemikiran la orng mcm ni...helloo....aku tau la kje aku,kje org lain pn aku tlg buat, xkn la kje sndri aku xwat plak kn??? skang ni aku pertikai kn keje ko yg ko xwat...sbb tu aku rse tension, tired mcm2 la... dh nsb aku kot dpt team cmni..trpkse la aku wat sndri..kalo x, 3-4 thn lg pn blum tntu siap...bile agknye aku dpt rht cm korang...mkn tdo rht sume ckup kn??? I'm not a LEADER but I'm a COOLIE & you all are BOSS..... maro ko kne kuat..pegang je prinsip cpt SIAP cpt BERAMBUS... walaupn aku sorng je yg pulun..Redha je la...mungkin ade hikmah.. so wish me gud luck!!! Yes i can do it..

4 comments:

  1. Gurl...love u spirit...Maybe today you are leader yet...but without noticing it...u are in the process of becoming a leader...u got the character, the spirit, the commitment and the most important is "To be there for your team when they a lost and u still directing it to the rite goal"

    ReplyDelete
  2. azimah, goodluck! i know u can. i've gone thru the same thing for the past 10 months. i know it's hard. n i can't do it alone.

    Not everyone wants to be a leader and able to be a leader. it's all about responsibilities. if everyone knows their responsibilities, all work will proceed smoothly. but the thing is, they all know their own responsibilities, but do not want to be responsible. again, good luck azimah :)

    ReplyDelete
  3. Counting day...my contract will expired soon

    ReplyDelete