QUOTES

MY LIFE MY RULE, HATE ME LOVE ME, I DON'T CARE

Saturday, September 13, 2014

Site Anak Tiri

Morning uolss..... Entry kali psl aku memang tak puas hati ngan pihak management a.k.a org2 kt HQ... Psl apa??? Last khamis aku ade site handing over ( jalan & admin block) to client.. Aku bengang sgt dgn management sbb:-
1) xde org yg guide what to do (katanya kt HQ ade handing over team)... Kalo site lain nk handing over, bole plak korang berkampung kt sne... Why?? Sbb site aku dlm ladang sawit  and korang x nk dtg la...
Di sebabkan xde sape nk guide, aku pn sesukahati mak jemah la create sendri checklist n form utk handing over process tu... Xde mknenye aku nk wat cntik2... Asal ade sudah... Hahahaha
2) lagi satu, during handing over day tu... Sorang pn dari HQ x memunculkan diri kat site.. Hari tu pn aku hangin satu badan... Dh la kotang x guide aku, pastu hari penting tu korang x dtg jgk.... Ini memang x adil... Terasa diri di anak tirikan oleh pihak management.... Bkn kes hamdimg over je, tp mcm2 issue la site aku selalu di anak tirikan ..... Anyway, thank cypark sbb mengANAKTiriKan aku kt cni... Chooww.....

No comments:

Post a Comment