QUOTES

MY LIFE MY RULE, HATE ME LOVE ME, I DON'T CARE

Monday, March 23, 2015

March belum berakhir, aku makin STRESS





Entry kali ni masih tentang STRESS.. aku pun tak tahu la kenape?? aku ingatkan dah abes untuk bulan ni tapi nampaknya masih belum berakhir lagi... Dear Stress, Lets BREAK UP !!!! kalo la stress ni bole bakar kalori, konfem aku dah jadi Supermodel... hahahaha...

Khamis - 19/3/15, KeSTRESSan aku tahap maksima... Finally, KeBaBOOMM... meletup jugak ... hari tu aku memang dah tak mampu nak tahan.. "Gosip So Sweet" , group tempat aku lepaskan semuanya... Thanks girls... huhuhuhu... Everything was exploded.. ameekk kaww.... Hari tu aku memang tekad nak resign...short notice... ape nak jadi, jadi lah...aku dah tak kesah.. sebab aku dah penat nak melayan kerenah all fucking people with all this fucking thing... penat weii...
Esoknya bos panggil aku msuk bilik meeting. Tanye knape aku nk resign.. jawapan pertama aku ialah saya tak suke si 'xyz' transfer masuk site saya.. kalo kt opis tengok muka die pn aku x bole, ni kan plak nk msuk site aku... jawapan die memang tak la. jawapan2 yang lain, tak pe lah.. aku simpan dalam hati je la.. hahahaha... tapi yang penting bukan pasal gaji...

Ahad - 22/3/15, aku dah wat Keputusan selepas beberapa hari dok pikir betul2. Ape yang baik, apa yang buruk kalau aku resign.. Yelah orang kata, Jangan buat keputusan Kalau kita tengah Marah. Selepas beberapa consideration, aku ambil keputusan untuk stay ngan company ni... Kalo korang bace entry2 aku sebelum ni, mesti korang akan cakap, baik la blah cari kje tempat lain kan.. Tapi aku yang lalui semua ini so aku rase keputusan ni adalah yang terbaik untuk aku...

So start from harini aku cuba masukkan DNA positive dalam mindset aku... try to be positive.. sebab aku rase everything is gonna be okey!!! Persetankan setan2 tu semua, keep moving, keep fighting and aku BOLEH berjaya....



Azimah you can do it !!!
Prove to them




No comments:

Post a Comment