QUOTES

MY LIFE MY RULE, HATE ME LOVE ME, I DON'T CARE

Friday, June 26, 2015

Dugaan apakah ini??

3rd Ramadhan,
Sekali lagi aku di uji... Ini semua angkara ko Sipak... X Cukup aku kne hentam mse meeting GCEO haritu, dan skang bersambung plak email dr si AO.. Seumur idup aku, ni kali pertama aku bce email and tetiba je airmata aku mengalir... Kenapa??? Sebab aku sedih diperlakukan sedemikian rupa.. Knape ko tak pernah hargai pengorbanan aku selama beberapa bulan ni demi utk siapkan project ni??? Why??? Bahkan ko hentam aku plak... Knape ni yg aku dapat?? Kali ni mmg aku dah xleh terima.. Sabar aku dah abes... Aku dah x kuat...

5th Ramadhan
Keputusan harus dibuat.. Mungkin ini jln yg terbaek... Mase sudah tiba... Mgkn aku seperti yg lain.. Bile dh nk smpai ke penghujungnya, akan ditendang mcm bola yg x berguna lagi.... So better aku back-off sebelum aku pn jd mcm tu jgk....

Its a hard decision... Kwn2 pn ckp ini jalan terbaek.. Yelah hanya dorang je paham ape perasaan aku selama ni.. Sbb kt dorang la tmpat aku mengadu susah senang aku.. Thanks korang...
Tapi kwn kt office ckp ini bkn jalan yg terbaek.. Katanye kne lebih positive bile org dah cabar kita macam tu.. Jgn wat apa2 decision ketika kita tengah marah...

Ya Allah, tunjukkanlah aku jalan yang terbaik.. Betulkah keputusan aku ni??

1 comment:

  1. Sabaq..semua masalah ada penyelesaiannya..cma lmbt ngan cepat ja..sabaq byk2..

    ReplyDelete