QUOTES

MY LIFE MY RULE, HATE ME LOVE ME, I DON'T CARE

Thursday, June 18, 2015

Kecewa....


::: KECEWA :::

Perasaan di hargai oleh orang lain adalah indah.. Memang sukar di gambarkan.. Tapi... Macam mana pula perasaan bila TAK DI HARGAI??? Segala penat lelah kita langsung tak di pedulikan apatah lagi di iktiraf.. Lagi sukar utk di gambarkan perasaan tu ... #speechless

1st Ramadhan, aku mengharapkan ada sinar baru tapi ianya tak seindah seperti yang di harapkan.. Pengorbanan selama ini tidak di hargai.. Hanya perasaan kecewa je mampu di gambarkan di saat ini.. Kerja keras dan pengorbanan selama hampir 9 bulan ini terasa seperti sia2 saja... 

Sape tak kecewa di saat segala penat lelah dan masa yang kita korbankan kepada company tidak di hargai.. Dari pagi sampai ke malam habiskan masa di tempat kerja sehingga masa utk diri sendiri pn di abaikan...semuanya utk company... Tapi apa yang aku dapat?? Aku tak mengharapkan pujian yang menggunung tapi cukup la sekadar pengorbanan aku selama ni di hargai..

Kalau ikutkan hati, hari ni jgk aku nak anta surat resign.. Buat apa nak tunggu lagi.. Dah berapa kali company buat camni kt kau...bila dah nak smpai ke hujung msti orang lain yang dapat pujian dari company.. Bukan kau Azimah... Cukup la...

Tapi Perlu ke aku rase begini?? Biasanye kau kuat Azimah... Biarlah... Hanya Kau tau apa yg kau buat... Allah sentiasa ada.. Dia maha mengetahui... 

Jadikan ia sebagai pendorang utk kau lebih kuat Azimah... BuktiKan pada mereka... 

InsyaAllah.... Aku kuat!!!! Sikit je lagi... Siapkan ape yg telah kau usahakan selama ni... Kau Boleh Azimah....

Jangan engkau lemah,
Kerana hidup mengajar kita,
Jangan cepat mengalah.

No comments:

Post a Comment